Prietene

vineri, 20 august 2010

RĂuomania #6 - Pâinea cu unt şi cu sare


Pâine cu unt şi cu sare...mâncarea românului lovit de ciocanul creditării în timp ce îşi sprijinea capul pe nicovala scăderii dramatice a salariilor şi creşterea şomajului. Din când în când, între două lovituri mai ia câte o gură de aer şi mai cumpără câte o roşie de la pieţarul ce îşi petrece zilele la taraba plină de aşa zise legume tradiţionale româneşti...Şi uite aşa ingurgitează delicatesele oferite de natura mai nou atât de neînduplecată. Pfoaaa ce prostii mai zic şi eu!!!
Auzi, natura...Ce naiba, natura l-a adus pe omul mâncător de pâine cu unt şi cu sare în stadiul de a mânca pâine cu unt şi cu sare? Dacă la natură putem să îi spunem guvernul României, parlamentul României, atunci aşa o fi. Dar până atunci, să ne revoltăm asupra celor care nu sunt capabili nici măcar să subvenţioneze pe cel de la tarabă care îţi vinde ocazional câte o roşie importată din Turcia pentru că iasă mai ieftin decât să cultivi o seră pe plaiuri româneşti. De ce asta? Pentru că nimeni nu te sprijină când vrei să îţi aduci utilităţile la dracu în mijlocul câmpului, sau când vrei să îţi construieşti o piaţă de desfacere, sau când vin controalele de la vampirii nesătui de la gardă sau de la finanţe. Nuu! Toţi vor să te aducă şi pe tine la acea masă îndestulătoare şi plină de fantezie...pâine cu unt şi cu sare.

Suntem distruşi de către cei cărora le-am pus în braţe puterea...le-am pus un drac că şi-au luat-o ei singuri! Oameni buni, trăim în secolul 21! Nu mai suntem animale preistorice şi nici unilaterari inchizitori sau barbari cuceritori! Am construit timp de atâţia ani o societate bazată pe valori şi etici morale! Ce se întâmplă cu ea? De ce în anumite locuri poate să funcţioneze atât de bine, pe când la noi pare a fi în acelaşi stadiu ca şi acum două mii de ani...Burebista ăsta de băsescu o să transforme curând steagul României într-un stindard sub forma unui lup! Incredibil cât de prost pot să funcţioneze sisteme sub oblăduirea unor oameni atât şi atât de hapsâni, nemiloşi, egoişti şi dezinteresaţi...Dar...wtf, asta e Răumania, ţara tuturor posibilităţilor!

Am fugit să mănânc şi eu ceva...sper să mai am roşii, că unt şi sare sigur găsesc prin frigider!!!

2 comentarii:

  1. eee..uite ca totusi am evoluat ceva, de la paine cu unsoare cum era in vremurile trecute la paine cu unt :)) Pasi mici dar siguri:D Cine stie ce ne mai rezerva viitorul poate in 50 de ani vom avea si rosii made in Romania...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ... roşii made în romania...;))) sună gustos...:P

    RăspundețiȘtergere