Prietene

joi, 8 iulie 2010

A plecat!

Un strop. Atât. Pentru mai mult, e necesar mai mult. Pentru mai puţin, e necesar mai mult. Cum să fie mai bine?
Un surâs, o voce caldă la telefon, o imagine rapidă. Eşti tu. Eşti fiinţa menită să îmi taie răsuflarea, să mă arunce din înaltul piedestalului spre vârful degetelor tale...Eşti fiinţa menită să îmi învăluie inima într-o masă enormă de sentimente şi trăiri care mai de care mai impulsive şi mai puternice. Eşti fiinţa pentru care nimic pe lumea aceasta nu mai contează pentru că eşti tu...
Eşti totul şi mai mult decât atât. Eşti atâţia de eşti...
Apoi apari din nou. Ţi-am simţit parfumul mai devreme. Acum e vremea să îţi văd şi ochii atât de mari, limpezi, frumoşi...îmi zâmbesc şi mă întreb oare ce îi face să îmi zâmbească. E un zâmbet furat, rapid şi înşelător.
Apoi deschid ochii. EŞti tu, acolo, din nou. Cu ochii mari, frumoşi, îmi zâmbesc. De ce îmi zâmbesc atâta timp cât inima mea e pe punctul de a exploda? De ce? "Pentru că o meriţi!" vocea ei râzbate până la mine, dar parcă e dintr-o altă dimensiune, dintr-un alt timp. Totul e mai încet, totul s-a oprit, timpul nu se mai mişcă. DOar ea, ea, acea frumoasă creatură, acea fiinţă a cărei corp s-a pus în mişcare apropiindu-se lasciv de mine. Îi văd hainele cum dispar de pe corpul ei, un corp mai mult decât perfect. Nu e nimic altceva decât o minune a naturii, o Afrodita contemporană, o Monalisa, o Venus.
Îmi simt gura uscată şi mâinile transpirate. Îmi doresc ca acest moment să nu se termine niciodată, îmi doresc...
Îţi simt corpul atât de aproape, chipul tău atât de aproape de al meu, ochii tăi se scaldă în ochii mei, iar buzele, buzele...da, buzele...Răsuflarea ta sacadată, felul în care mă priveşti, buzele care le caută pe ale mele, buzele...Pielea ta lucioasă şi umedă, unghiile înfipte în spatele meu, muşcătura de la baza gâtului, apoi buzele...Mă priveşti în ochi şi îmi şopteşti ceva. Buzele tale nu se mişcă...
Dispari, la fel cum ai apărut, dispari! De ce dispari, de ce pleci, de ce mă laşi? De ce nu pot să închid uşa? Te mai întorci?

Haide să vedem dacă se mai întoarce!!!

Rog comentarii de pe margine :))))

2 comentarii: