Prietene

miercuri, 28 iulie 2010

Întors...

...Pe dos, pe toate părţile sau doar o singură dată! Dacă cineva ar putea să ne spună asemenea lucruri, dacă doar ar putea să ne răspundă la toate aceste nenorocite "de ce?-uri". Dar nu e nimeni care să poată, nu e nimeni acolo. Suntem aici, doar noi, singuri, mereu doar noi. Dar orice s-ar întâmpla inevitabil ne întoarcem din nou în acelaşi punct. Suntem mereu copiii mamei, suntem mereu urmările realizărilor noastre, suntem progeniturile unui loc pe care ne place atât de mult să îl denumim "casă". Atât de simplu, bisilabic şi monocrom. Nimic care să denote adevărata semnificaţie a unui atât de important cuvânt. La fel ca şi cuvântul mama, de exemplu. Bisilabic, monocrom şi chiar inodor, adică lipsit de nici un fel de chimie în esenţa lui. Le menţinem simple, dar doar acele lucruri care sunt cu adevărat importante...posibil ca aceste lucruri să necesite atenţia infinită a fiecăruia fără o ulterioară cuantificare a tuturor aspecteleor ce acopera semnificaţia empirică a cuvântului. E o emoţie. Ne întoarcem mereu către emoţii, către sentimente. Nu te vei întoarce niciodată către un loc care nu ţi-a provocat nici un tremur, nici un sentiment, nici o emoţie. Este un loc mort pentru tine, este un loc inexistent şi care în mintea ta nu are nici o semnificaţie.

Din ce am spus mai sus, ar însemna că ceea ce fac eu aici, şi lipsa mea de la tastatură de ceva vreme, semnifică o întoarcere către emoţii, către sentimente. Da, îmi place ceea ce fac aici, îmi place să îmi descătuşez creierii şi să îi las să zburde în voie, aberând în neştire pentru câteva minute. Da, apoi inevitabil trebuie să îi pun în standby pentru că o nouă zi a început, o nouă etichetă trebuie adoptată şi comportamentul deviant pe care ţi l-ai permis cu o zi mai devreme e drogul de care ai nevoie. Aşa că da, găsesc o emoţie la fiecare comentariu pe care îl citesc, găsesc o emoţie la fiecare utilizator nou pe care îl văd înregistrat, la fiecare postare nouă...toate sunt surse, iar eu sunt alimentatorul. Dar e unul dintre locurile în care te întorci.

Care e locul tău? Unde îţi place să te întorci şi de ce nu o faci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu